Tajemství hubnutí pro lenochy

Tajemství hubnutí pro lenochy

0 1090
Tajemství hubnutí pro lenochy
Tajemství hubnutí pro lenochy

Nejste ten typ, který tráví celé hodiny v posilovně a nezajímá ho nic jiného než počítání kalorií, ale přesto chcete zhubnout? I vy můžete dosáhnout své vysněné postavy. Stačí se řídit několika jednoduchými pravidly. Nejen že začnete ztrácet na váze, ale také se budete cítit lépe.

Stravovací návyky jsou základ

Ke každému úspěšnému hubnutí bez jojo efektu patří několik pravidel. Nejdříve je dobré uvědomit si, co nejčastěji jíte a v jakém množství. V běžných situacích by se měl denní příjem energie rovnat jeho výdeji, při hubnutí je ale třeba příjem trochu snížit. Abyste však netrpěli pocitem hladu, rozvrhněte si jídlo do menších pěti porcí, které konzumujte přibližně po čtyřech hodinách. Pravidelnost a menší porce vás ale nezachrání, pokud se budete neustále upínat k soleným brambůrkám, čokoládě, tučným a těžkým pokrmům. Tak určitě nezhubnete. Volte raději lehce stravitelná jídla a upřednostňujte dušenou úpravu jídla. Také rozhodně nevynechávejte snídani. Do ní se pusťte nejlépe do půl hodiny po probuzení. V odpoledních hodinách konzumujte ovoce, odpoledne a na večer zeleninu.

Abychom si to tedy shrnuli a ujasnili, tady jsou základní pravidla správného stravování v bodech:

  • Nevynechávat snídaně
  • Jíst 5x denně menší porce
  • Alespoň jedno teplé jídlo za den
  • Dostatečný příjem tekutin

Rozlišujte hlad a chuť

Pokud se naučíte rozlišovat hlad a chuť, vyvarujete se nežádoucímu přejídání a tedy i neúčinnému hubnutí. Mnoho lidí si klade otázku, zda jíst až když je hlad nebo mu předcházet. Odpověď je snadná. Nejlepší je jíst podle toho, kolik je hodin. Hlad totiž vede k přejídání a rychlé konzumaci všeho, co nám přijde pod ruce. Ráno když vstanete, dejte si snídani, a když přijde čas oběda, dejte si oběd. Koukejte spíše na to, abyste jídlo konzumovali po čtyřech hodinách ve stejných menších porcích, než se řídili hladem.

První co nás vede k tomu, abychom se najedli, je právě hlad. Někdy na nás ale také zaútočí chuť. Ta se do naší mysli vloudí především tehdy, když víme, že doma máme lákavou bonboniéru nebo v ledničce kus salámu. Jídlo, které vás svádí, se snažte nekupovat nebo ho kupovat v menších baleních. Své blízké také upozorněte, aby vás, i když s dobrým úmyslem, podobnými čokoládičkami a sladkostmi, neobdarovávali. Protože přirozeně, když takové jídlo mít doma nebudete, tak ho ani nesníte. Klesá také pravděpodobnost, že by se vám ho chtělo jít koupit do obchodu.

Na jídlo si udělejte dostatek času

Správný lenoch přece nikam nechvátá. Takže i vy si k jídlu sedněte, nejezte za chůze a spěchu, a jídlo si vychutnávejte. I dietní jídlo může být chutné a pro vás potěšením. Nebojte se proto experimentovat a od nepovedeného pokrmu se nenechte pro příště odradit. Každé jídlo pomalu rozžvýkejte. Hltání totiž nikam nevede, maximálně k bolavému žaludku.

Existuje i cvičení pro lenochy

Pokud nejste příznivcem každodenního půlhodinového cvičení, máme tu pro vás jednoduché typy na to, jak si zacvičit, nestrávit u toho moc času a přesto se hýbat. Každé ráno se třeba i v posteli protáhněte. Nejen, že je to příjemné, ale také vám to pomůže se trochu rozproudit.

  1. Natáhněte nohy a protlačte nejdříve pravé koleno, co nejvíce dolů do matrace postele. Přitom přitáhněte špičku, co nejvíce k sobě, tak abyste měli nohy do „fajfky“. Pokud cvik správně provádíte, ucítíte, jak se vám zatínají svaly vpředu na stehně. V takové pozici chvíli vydržte (nejméně 5 sekund) a povolte, uvolněte svaly. Cvik opakujte i levou nohou.
  2. Natáhněte nohy a střídavě hýbejte špičkou směrem k sobě a od sebe. Přitahujte nárt a odtahujte prsty do dálky, od sebe.
  3. Natažené nohy mírně roznožte a natáčejte špičky k sobě do středu, tak aby se palce vzájemně dotkly a pak je natáčejte do stran, tak aby palce byly od sebe co nejvíce vzdáleny.
  4. Vstaňte z postele, rozpažte a ruce natáhněte v loktech. Začněte s nimi pomalu kmitat v malých obloučcích, dlaněmi natočenými k zemi, tak abyste cítili napětí svalů po celé paži.
  5. Vzpažte ruce nad hlavu a vytahujte se střídavě za jednou rukou a poté za druhou. Jako byste chtěli vyrůst a víc se napřímit.

Těchto pět cviků vám nezabere více času než 10 minut a přitom se při nich pěkně rozhýbete.



Zkoušeli jste už všechno možné, ale stále nehubnete?

Tenhle pocit zná snad bohužel každý, kdo se snaží zhubnout. Vyzkoušíte "zaručené" recepty na hubnutí a žádný hubnoucí zázrak se bohužel nekoná, nebo hůře - zhubnete a poté se dostaví jojo-efekt a vy přiberete zpátky ještě více tuku než jste shodili. Naštěstí pro mě i pro všechny kdo tento článek čtou, jsem na internetu objevila výživové poradenství, které má pobočky po celé ČR a kde mi pomohli s trvalým a zdravým hubnutím.

Na první konzultaci, která stojí jenom 200 Kč (cena jednoho oběda v restauraci), jsem podstoupila odbornou diagnostiku na lékařsky certifikovaném přístoji - z vyšetření zjistí množství tuku v těle, množství beztukové hmoty (svaly a kosti), množství tělesné vody, metabolický věk (na kolik se vaše tělo cítí), viscerální tuk (zásadní rizikový faktor řady nemocí, jako je cukrovka, vysoký tlak atd.), denní spotřebu kalorií, stav kostry (kvůli riziku osteoporózy) a kolik je možné snížit tělesný tuk.

Sama jsem byla z výsledků dost překvapená. Dále se mi 60 minut věnovala výživová poradkyně, která mi vysvětlila a konkrétně ukázala, kde dělám největší chyby při mém hubnutí. Upravila mi můj současný jídelníček, kde našla spoustu chyb. A nakonec jsem si odnesla domů ještě vzorový jídelníček pro trvalé hubnutí, který jsem dostala spolu s výsledky odborné diagnostiky zdarma.

Musím uznat, že to se těch 200 kč opravdu stálo, zatím uběhlo od návštěvy 21 dní a já zhubla nenásilnou cestou zhruba 5 kilogramů. Myslím že to je skvělý výsledek co říkáte? Pokud se chcete také objednat, stačí vyplnit krátký formulář a je to. Peníze uhradíte až na pobočce, takže ani nemusíte platit online. Objednete se zde a dejte vědět kolik kg se vám podařilo zhubnout.

CHCI ZAČÍT TAKÉ HUBNOUT